Barion Pixel

Adatvédelmi tájékoztató: A felhasználói élmény fokozása és a személyre szabott legjobb ajánlatok érdekében, valamint kényelmi illetve statisztikai célból weboldalunk cookiekat (sütiket) tárol a készülékén és webszervereken. Ezen adatok tárolásának módját a “Beállítások” feliratra kattintva tudja módosítani. Abban az esetben, ha hozzájárul a sütik használatához, kattintson az Elfogadom gombra. Részletesebb információ az "Adatvédelmi szabályzat" menüpontban található.

Gyakran ismételt kérdések

Garanciával kapcsolatos kérdések

Mit tegyek, ha meghibásodott a Pentele áruházban vásárolt készülékem?

A garanciális javításokért minden esetben a gyártó a felelős, így meghibásodás esetén mindig hozzájuk kell fordulni. A jótállási vagy garanciajegy tartalmazza, hogy milyen elérhetőségen veheti fel a kapcsolatot a gyártói szervizzel.

Mit tegyek, ha nem volt garanciajegy a vásárolt termékhez?

Ez esetben forduljon hozzánk ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén, és kollégáink készséggel segítenek Önnek!

A blokk/számla nélkül is érvényes a garancia?

Sajnos a garancia kizárólag a Pentele Áruház által kiállított számlával együtt érvényes, ezért kérjük, hogy minden esetben őrizze meg a garanciajegyet és a számlát is!

Mikor nem érvényes a garancia?

  • Ha az előírásokkal ellentétben a beszerelést és beüzemelést nem a gyártó szervizes szakembere végezte el.
  • Ha a terméket nem rendeltetésszerűen használták.
  • Amennyiben a terméken bármilyen fizikai átalakítás történt.
  • Abban az esetben, ha a keletkezett hiba természetes elhasználódás eredménye.
  • A garancia elvesztéséhez vezet, ha a számla utólag módosításra került.
  • Nem érvényes a gyári garancia, ha a hibát elemi kár, természeti csapás vagy egyéb rongálás okozta, illetve váltotta ki.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Javasoljuk, hogy kiszállításkor – még a futár jelenlétében – vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről! A 40 kg feletti küldeményt a szállítást végző partnerünknek nem áll módjában az emeletre szállítani. A szállítási szolgáltatás csak a ház kapujáig vagy lépcsőházig terjed.

Mit tegyek, ha kiszállításkor sérült meg a termék?

Webáruházunk rendelkezik szállításra vonatkozó értékbiztosítással, így ha a szállítás során bármilyen sérülést szenved a termék, a szerelvenybolt.hu vállalja annak költségét. Ehhez azonban elengedhetetlen feltétel, hogy a csomag átvétele során jegyzőkönyv készüljön a sérülésről, melyet a szállító is ellenjegyez. A futár jelenlétében minden fontos körülményt, észrevételt rögzíteni kell a jegyzőkönyvben az esetleges kárigénnyel együtt.

Mit tegyek, ha a kijelölt időre nem érkezett meg a termék?

A házhozszállítást a GLS csomagküldő szolgáltatása révén végezzük, így a kiszállítással kapcsolatos kérdésekről ők tudnak pontos információt nyújtani Önnek. Amennyiben a házhozszállítást választotta, a csomag feladását követően kapott tőlünk egy e-mailt, amely tartalmazza a csomagkövetési számát, melyet ide kattintva gépelhet be. Így Ön is láthatja, hogy éppen hol tart az Ön által rendelt küldemény.

Milyen kiszállítási idővel számolhatok?

Amennyiben webáruházunkban azt látja, hogy az Ön által kiválasztott termék van raktáron üzleteinkben, abban az esetben Elsőbbségi átvétellel akár 3 napon belül is hozzá tud jutni a termékhez, a postai kiszállítás 1-5 munkanapon belül történik meg. Az Elsőbbségi átvételnek rendelésenként egyszeri 3000 Ft a díja és a szállítási módoknál van lehetőség kiválasztani.

Ingyenes a kiszállítás?

Minden kiszállítás díjköteles, kivéve bizonyos akciók esetében. Ezeket a kivételeket a terméklapon tüntetjük fel, illetve meghirdetett akcióinkban. Abban az esetben, ha ingyenes szállítású és szállítási díjas termék is található a kosárban, felszámoljuk a szállítási költséget.

Személyesen is átvehetem a rendelt árut?

Igen. Amennyiben az üzletünkben szeretné átvenni a terméket, a megrendelés során a megfelelő üzlet kiválasztásával jelezheti felénk. Ebben az esetben a kiválasztott üzlet fogja visszaigazolni a rendelést. Fontos tudni, hogy a webáruház az összes boltunk raktárkészletével egyszerre számol, ezért előfordulhat, hogy a megrendelt termék van raktárkészleten, de nem abban az áruházban, ahol azt át szeretné venni.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Tudok bankkártyával fizetni a webáruházban?

Igen, webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethet bankkártyával. 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Kiszállítás esetén a vásárolt termék kifizetése online felületünkön bankkártyával, vagy utánvéttel történik a szállítási címen a rendelt termék átvételekor. Ha banki átutalással szeretne fizetni, akkor a feldolgozás során készítünk egy előleg bekérő levelet, melyet e-mailben juttatunk el. Ez minden fizetéshez szükséges információt tartalmaz.

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Visszaküldhetem, ha még sincs szükségem a termékre?

A webáruházunkban vásárolt termékekre az általános online vásárlásra vonatkozó szabályok érvényesek. A termék átvételétől számított 14 napon (naptári nap) belül visszaküldheti a megvásárolt terméket. A kipróbálásra és használatra a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet vonatkozik.