Barion Pixel

Adatvédelmi tájékoztató: A felhasználói élmény fokozása és a személyre szabott legjobb ajánlatok érdekében, valamint kényelmi illetve statisztikai célból weboldalunk cookiekat (sütiket) tárol a készülékén és webszervereken. Ezen adatok tárolásának módját a “Beállítások” feliratra kattintva tudja módosítani. Abban az esetben, ha hozzájárul a sütik használatához, kattintson az Elfogadom gombra. Részletesebb információ az "Adatvédelmi szabályzat" menüpontban található.

Fizetés, szállítás

Szállítás, fizetés


Milyen fizetési módok közül választhat?

Webáruházunkban minden termék esetén közöljük a raktárkészletre vonatkozó pontos információkat, így a vásárlás pillanatában látható, hogy az adott termék elérhető-e nálunk, vagy utánrendelésre van szükség.

Kiszállítás esetén a vásárolt termék kifizetése a legtöbb esetben utánvéttel történik, melynek költsége 400 Ft, de lehetőség van a bankkártyás fizetésre és előre átutalásra is. Előre utalás esetén meg kell várnunk, hogy a rendelés értéke beérkezzen a számlánkra és le legyen könyvelve, emiatt az előre utalás esetén kerül a leglassabban Önhöz az óhajtott raktáron lévő termék.


Milyen szállítási módok közül választhat?

Termékeinket általában postai kiszállítással juttatjuk el Önnek, de lehetősége van a rendelés során kiválasztani a személyes átvételt, ha Önnek van lehetősége felkeresni a 6 üzletünk bármelyikét. Személyes átvétel esetén leghamarabb a rendelés leadásától számított 2 munkanap elteltével juthat hozzá a termékhez. A személyes átvétel egy gyorsabb módja az Elsőbbségi átvétel, melynek rendelésenként 3000 Ft költsége van. Ebben az esetben munkatársunk visszaigazolása után a lehető legrövidebb idő alatt hozzájuthat a termékekhez.


Szállítás díjtételei

A kis méretű 40 kg alatti csomagok szállítási költsége minimum bruttó 1 650 Ft.
A 40 kg feletti súlyú vagy nagy terjedelmű csomagok esetében a szállítási költség minimum bruttó 11 990 Ft.
A 40 kg feletti küldeményt a szállítást végző partnerünknek nem áll módjában az emeletre szállítani. A szállítási szolgáltatás csak a ház kapujáig vagy lépcsőházig terjed. Webáruházunkban előfordulhatnak ingyenes szállítású termékek is, melyet egy egyértelmű Ingyenes kiszállítás ikonnal jelölünk a termékoldalon és a termék listaoldalon. Abban az esetben, ha ingyenes szállítású és szállítási díjas termék is található a kosárban, felszámoljuk a szállítási költséget.
A várható szállítási költséget a rendelés véglegesítése előtt megjelenítjük úgy, hogy a vásárlónak lehetősége legyen megszakítani a rendelési folyamatot.
Minden tételnél törekszünk arra, hogy a tőlünk elvárható legpontosabb szállítási költséggel számoljunk a megrendelés során, de több tétel megrendelése esetén előfordulhat, hogy a rendelés beérkezésekor ezt felül kell bírálnunk. Ez esetben a vásárlót értesítjük a megváltozott szállítási költségekről.


A megrendelés visszaigazolása

Az online megrendelést követően rendszerünk automatikus üzenetet küld, melyben a vásárlás tényét igazoljuk vissza, de ezzel párhuzamosan még egy ellenőrzést végzünk a termék elérhetőségéről, melynek eredményéről e-mailben vagy telefonon értesítjük.


Mire figyeljen a csomagok kézhez vételénél?

Javasoljuk, hogy kiszállításkor – még a futár jelenlétében – szemrevételezéssel vizsgálja meg a csomagot, és győződön meg annak sértetlenségéről! A csomag tartalmát az átvételt követő 48 órán belül ellenőrizze. Ha nem jelez felénk írásban 48 órán belül sérülést, vagy hiányt, akkor a szállítást hibátlannak tekintjük, erre vonatkozó reklamációt nem fogadunk el.

Minden nálunk vásárolt termék rendelkezik értékbiztosítással, mely a szállítás során keletkezett esetleges károk fedezésére szolgál. Ezt azonban csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha az esetleges problémák, így például a szállításból eredő sérülések, az átvétel során, a futár jelenlétében jegyzőkönyvezésre kerülnek. A jegyzőkönyvben minden fontos körülményt, észrevételt rögzíteni kell az esetleges kárigénnyel együtt.